SIA "CĒSU KLĪNIKA"
Slimnīcas iela 9, Cēsis, LV-4101

Reģistratūra tālr. 64125634

 Zvani tiek pieņemti katru darba dienu no 8.00 - 16.00


Uzņemšanas nodaļa: tālr. 64107061

Lietvede tālr. 64125730,

 fakss - 64125785,

 e -pasts: info@cesuklinika.lv


SIA „CĒSU KLĪNIKA”  ēkā un teritorijā  ir izvietotas  aizlieguma zīmju norādes- ar fotografēšanas un filmēšanas aizliegumu. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. Bez iepriekšēja saskaņojuma ar klīnikas  vadību SIA “SIA CĒSU KLĪNIKA ”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus Klīnikas  telpās un teritorijā  ir aizliegts.




   


  

 

 IEGULDĪJUMS TAVĀ NĀKOTNĒ



 

 






RADIOLOĢISKĀ DIAGNOSTIKA

   
    
 
 

SIA „CĒSU KLĪNIKA” piedāvā maksas diagnostikas pakalpojumus
ar iespēju saņemt slēdzienu 1 stundas laikā!

Pacientiem, kuri nevēlas gaidīt uz valsts apmaksātu datortomogrāfijas izmeklējumu ir iespēja saņemt datortomogrāfijas (CT)  par maksu sākot ar nākamo dienu pēc reģistrācijas pakalpojuma saņemšanai. Lai pieteiktos uz iepriekš minētajiem izmeklējumiem, zvaniet 64125634 darba dienās no 8.00 līdz 18.00. CT izmeklējuma rezultātus (CD + apraksts) ir iespēja saņemt tajā pašā dienā- stundas laikā pēc izmeklējuma veikšanas.


 Pakalpojums  Papildus informācija
 Rentgena (Rtg) uzņēmumi  

Lasīt vairāk šeit

 Datortomogrāfa (CT) izmeklējumi  Lasīt vairāk šeit
 Ultrasonoskopa (USS) izmeklējumi (vēdera dobuma)  Lasīt vairāk šeit
 Ultrasonoskopa (USS) izmeklējumi (vairogdziedzerim)  
  Ehokardiogrāfija  Lasīt vairāk šeit


 
 
   
 Nodaļas vadītāja
Sandra Kiršteine
 
sertificēta radiologs - diagnosts
 Sarma Bērziņa sertificēta radiologs diagnosts  Jegors Meinerts  sertificēts radiologs diagnosts
     
 
   

Ambulatorā pieraksta tālrunis 64125634
Maksas pakalpojumu cenrādis -lejupielādēt šeit.
 Jeļena Andžāne
vecākais radiologa asistents

 
   
   Diagniostikas un radioloģijas nodaļā esam ieviesuši klientu rindu vadības sistēmu, kura ļauj būtiski samazināt gaidīšanas laiku, paaugstināt komfortu un radīt labvēlīgas attiecības starp klientiem un tos apkalpojošo personālu. Līdz ar to tiek nodrošināta arī „caurspīdīgas” rindas veidošana un virzības loģika, kas izslēdz savstarpēju pretenziju iespējamību. Sistēmas priekšrocības ir apmeklētāju plūsmas monitorings reālā laika režīmā.