SIA "CĒSU KLĪNIKA"
Slimnīcas iela 9, Cēsis, LV-4101

Reģistratūra tālr. 64125634

 Zvani tiek pieņemti katru darba dienu no 8.00 - 16.00


Uzņemšanas nodaļa: tālr. 64107061

Lietvede tālr. 64125730,

 fakss - 64125785,

 e -pasts: info@cesuklinika.lv


SIA „CĒSU KLĪNIKA”  ēkā un teritorijā  ir izvietotas  aizlieguma zīmju norādes- ar fotografēšanas un filmēšanas aizliegumu. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. Bez iepriekšēja saskaņojuma ar klīnikas  vadību SIA “SIA CĒSU KLĪNIKA ”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus Klīnikas  telpās un teritorijā  ir aizliegts.




   


  

 

 IEGULDĪJUMS TAVĀ NĀKOTNĒ



 

 






LABIE VĀRDI

Agija- 08.05.2018. (Ziņa Facebook)

Gribu izteikt pateicību dakterim Erlandam Geruļskim un māsiņai Diānai Gulbei par profesionālo un iejūtīgo darbu veicot izmeklējumu.

Anžella Pāže- 01.04.2018. (Publiska atsauksme Facebook)
Visiem PRIECĪGAS LIELDIENAS!Gribas padalīties ar savām domām par Cēsu klīniku. 
Bieži lasu negatīvu pieredzi. Manuprāt, daudz ir atkarīgs no paša slimnieka. Protams, arī no personāla. Tā nu šajās Lieldienās gadījās, ka palātā esam trīs sievietes. Rit otrā diena. Un nevienu mirkli nav sañemts īgns skatiens, vai nejauka frāze! Esam čubinātas gan ar vārdiem, gan ar darbiem. Un šodien -Lieldienas. Likās, ka nu jāgaida mājinieki vai draugi ar krāsainām Lieldienu olām, bet tavu brīnumu! Ienăk măsiņa ar brokastīm un skaistām lieldienu olām!Šī likās pati skaistākā! Milzīgs paldies par darbu, attieksmi un rūpēm visiem Cēsu klīnikas ķirurģijas/traumu nodaļas (arī uzņemšanas) darbiniekiem! Spēku un pacietību pret mums - kaprīziem, sāpju un bažu nomāktiem pacientiem! Priecīgas Lieldienas!

Pacientu Ombuds- 2018.gada marts

1. Par Cēsu klīnikas personālus: "Šajā klīnikā man tika veikta plaukstas operācija. Iestājos dienas nodaļā no paša rīta. Presonāls vienkārši izcils- atsaucīgs, laipns, pretimnākošs un uzmanīgs. Visu izskaidro, paskaidro, aprūpe "Cēsu klīnikā" ir vienkārši fantastiska. Personāla vārdus nezinu. Bet paldies presonālam kopumā. Atsevišķs paldies traumatologam Arnim BUrkam, kurš strādā profesionāli. Vēlreiz milzīgs paldies visai komandai par darbu! Lai Jums pašiem veicas un izdodas viss, ko dariet arī turmāk! Šādi cilvēki iedvesmo un ir no kā mācīties."
2. Par Ķirurģijas nodaļas personālu: "Ļoti laba komunikācija. Saprotoši paskaidroja man radušos jautājumus. Siltas telpas."
3. Par Ķirurģijas nodaļas personālu: "Sirsnīgi pateicos visiem darbiniekiem par manas veselības aprūpēšanu. Kā arī visam operācijas kolektīvam, īpaši dakterei Krauzei."
4. Par Uzņemšanas nodaļu: "Paldies galvenajai māsai uzņemšanas nodaļā, kura strādā labi, konkrēti izskaidro. Traumas gadījumā šāda persona palīdz nomierināties. Paldies par šāda veida profesionālo atbalstu. Lai veicas darbos!"

Sarmīte Ozola- 17.03.2018. (Publiska atsauksme Facebook)
Manas šā rīta pārdomas..Tām vajadzēja būt pie kāda posta, kur komentāri jau skaitāmi desmitos, bet apzināti lieku savā kontā, jo..Pirmkārt, mans viedoklis krasi atšķiras no teju 90% tur paustā, otrkārt, šis vairāk ir viedoklis nevis komentārs par kāda cita viedokli..
Pēdējā laikā par ikdienu kļuvis piesaukt šausmas medicīnas jomā. Jā ir traki, un, nedod Dievs, kad piemeklē nelaime. Bet man tomēr paliek tīri cilvēciski žēl tos desmitus un simtus uz izdegšanas robežas strādājošos mediķus..
Katru dienu aci pret aci ar svešām sāpēm, ciešanām un bieži vien bezcerību.. Un katrā likteņa neveiksmē vainīgā meklēšanas krustpunktos..
Ko tur liegties, kad veselības problēmas atrisinās, mēs cenšamies tās ātri aizmirst un īpaši neafišēt, ka slimojam, ka ir vai bijušas problēmas. Un labie stāsti, un labie vārdi sociālo tīklu slejās izpaliek..
Bet ja nepaveicas?Ja ir apstākļu sakritība vai cilvēciskais faktors? Tad par to noteikti uzzinās visi..
Tā nu gadu gaitā sagadījies, ka esmu bijusi visvairāk jau Vidzemes SlimnīcaPa reizei arī Pauls Stradiņš Clinical University Hospital arī RAKUS Gailezersarī Bērnu klīniskā universitātes slimnīca arī Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca Gaiļezers arī CĒSU KLĪNIKA un protams mūsu pašu Smiltenes mediķu aprūpēta , nemaz nerunājot par Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests 
Tagad atceroties, mani svaru kausi izteikti sveras labā, iejūtīguma un sirsnības pusē. Esmu izteikti principu cilvēks, tāpēc nekad pie ārsta neesmu ņēmusi līdzi aploksni, bet vienmēr esmu ar vēsu un kritisku prātu paļāvusies man pretī sēdošā profesionāļa zināšanām. Ja māca šaubas, ir bijušas izvēles iespējas, ko izmantoju. Tas arī viss..
Manā ceļā, acīmredzot, ir bijuši šās sistēmas gaišākie pārstāvji. Bet tagad ņemot palīgā parastu matemātiku, saprotu, ka skaitlis tiešām ir liels..
Pati zinu to sajūtu, kad darba jautājumus risinot, nervi aiziet pa gaisu..Zinu, ka paldies vienmēr skanēs mazāk vai nemaz, salīdzinājumā ar "kā tu atļaujies uzdrošināties!". Tāpēc!
PALDIES visi tie - baltos halātos tērptie, ar kuriem gadu gaitā nācies satikties un sadarboties. Lai jums pašiem pietiek veselības un spēka, jo, kad sāpēs, mēs atkal un atkal steigsimies pie jums!

Pacientu Ombuds- 2018.gada februāris 


1.Par reģistratūru: “Man ir prieks, ka mūs “Cēsu klīnikā” ir patīkamas un atsaucīgas reģistratūras darbinieces, kuras vienmēr ir laipnas. Arī, ja noslogotas ar darbiem, tik un tā viņas rīkojas profesionāli- ar katru klientu runā no jauna un ar labām emocijām. Tas ir paraugs man un citiem cilvēkiem, kā vadīt sevi darba vietā. Un par to ir prieks un lepnums! Tāpat arī vēlos uzslavēt garderobisti - ar kārtīgu darbu un jauku attieksmi vienmēr iepriecina slimnīcas apmeklētājus."

2.Par ķirurģijas nodaļu: “Šajā slimnīcā esmu otro reizi un pirmo reizi atrodos ķirurģijas nodaļā. Vēlreiz pārliecinos, ka personāls šeit ir augstā profesionālajā līmenī, bet vēl svarīgāk- cilvēcīgums un patiešām laba attieksme šeit ir novērojama bieži.”

3.Par bērnu un uzņemšanas nodaļām: “Vēlos izteikt pateicību visai nodaļai, kā arī uzņemšanas nodaļai,par to, ka cilvēki ir savās vietās un strādā no sirds. Es, mans vīrs un mūsu bērns to novērtējam, jo “Cēsu klīnikā” jūtamies droši. Bet kas gan ir vēl svarīgāks vecākiem, kuriem ir saslimis mazulis?! Paldies par nesavtīgo darbu, ko ieguldiet sabiedrības labā. Lai jums visiem veicas un ir paši labākie pacienti!”


Pacientu Ombuds- 2018.gada janvāris


1.Par uzņemšanas nodaļu : “Redzu, kā uzņemšanas nodaļas darbinieces strādā- čakli, kā bitītes! Mīļš paldies par to, jo tas iepriecina, īpaši brīdī, kad jāgaida uz pieņemšanu garā rindā!”

2.Par neiroloģijas nodaļu: “Ar Cēsu klīniku man ir otrā saskarsme un vēlreiz pārliecinājos par kvalitāti šajā iestādē. Lai sekmējas arī turpmākais darbs. Paldies gan īpaši neiroloģijas nodaļas kolektīvam un darbiniecēm reģistratūrā, gan arī visiem klīnikas darbiniekiem kopā!”

3.Par uzņemšanas nodaļu: “Atvedot savu radinieku uz Cēsu klīniku, viņam bija bail, bet, sastopot laipnos darbikiekus uzņemšanas nodaļā, bailes pazuda. Paldies par sirds siltumu un cilvēcīgo attieksmi.”

4.Par ķirurģijas nodaļu: “Pēc smagām traumām palīdz atveseļoties un atgūt optimismu klīnikas personāla laipnā un profesionālā attieksme. Paldies par to un visu tikai vislabāko lieliskajai nodaļas komandai.”

5.Par bērnu nodaļu: “Bērnu nodaļas komanda sniedz sirsnību un profesionalitāti, tādēļ es un bērns šeit varējām justies drošībā, augstā līmenī aprūpēti. Viss, ka skar bērnus, pirmkārt, ir jābūt drošības sajūtai un šajā nodaļā ta noteikti ir. Mīļš paldies par to visai komandai.”

Pacientu Ombuds- 2017.gada decembris

     1. Par Bērnu nodaļu: “Paldies visiem par sirds darbu no 15.12.- 17.12. un īpaši audzinātājai Valdai. Vēlos veltīt šai nodaļai dzejas rindas:

San kā bites vējo liegi,

Viegli laižas mīksti sniegi.

Svētkus gaidot, zeme salta

Top kā kupena drīz balta.

 

Vizmo ziemas ceļi tīri,

Brien pa kupenām šurp vīri.

Bārdas garas, paši sīki,

Maisus nesot, gluži līki.

 

Zvani dūc, skan līksmi dziesmas,

Eglītē mirdz sveču liesmas.

Visur gaida rūķu saimi,

Nes tie dāvanas un laimi.

/N. Kalniņš /

Priecīgus svētkus un veselību Jaunajā gadā, citiem par veselību gādājot!”

2.Par bērnu nodaļu: “Esmu sajūsmā par klauniem! Viņi uzlabo garastāvoklī. Domāju, ka bērniem tas ļoti patīk un uzmundrina. Tādu lietu noteikti nevajadzētu pārtraukt. Patīk, ka māsiņas un dakteri ir sirsnīgi, palīdz ar vārdiem un ,protams, darbiem. Jūtos šeit kā mājās, tāds miers sirdī un silta atmosfēra. Personāls maigs, gandrīz kā māmiņas. Paldies par to, jo citādi jau būtu grūti šeit ilgi nogulēt.”

3.Par ķirurģijas nodaļu (ginekoloģijas palātu): “Gribas novēlēt, lai dakteres Sandras siltais smaids un maigais roku pieskāriens būtu kā vislabākās zāles visām mums, kam nepieciešama palīdzības, kad esam nonākušas situācijā, kad tā ir ļoti nepieciešama. Lai kolektīva stiprais gars spēcina, dod drošības sajūtu. Paldies par siltajiem vārdiem, gaišajiem smaidiem, mīļajām rokām! Paldies par garšīgajām ēdienreizēm! Paldies Jums visām! Lai dzīvo “Cēsu klīnika”!!!”

4.Par ķirurģijas nodaļu: “Vēlos pateikties kolektīvam par rūpēm un augstu profesionalitāti! Par ātru reaģēšanu un komandas kopējo entuziasma garu. Kā arī vēlos pieminēt, ka man patīk šeit pasniegtās ēdienreizes. Lai veselība visam klīnikas kolektīvam!”

5.Par ķirurģijas nodaļu: “Vislabākā aprūpe! Māsiņas cenšas dubultā. Apkopējas kā “bitītes”. Klīnikas darbinieki lieliski komunicē, ārsti ir iejūtīgi un rūpīgi, var just, ka var paļauties uz viņu profesionālajiem lēmumiem. Darbinieki vienmēr palīdz pārvietoties, arī ar ratiņiem, ja nepieciešams. Redzu, cik rūpīgi ārsti izmeklē pacientus: vienu līdz divas reizes dienā, ja nepieciešams – liek pie sistēmām, vai nosūta uz sonogrāfiju. Katrs medicīnas darbinieks pilda savu darbu ar augstu atbildības izjūtu. Paldies liels, no sirds, par labi padarītu darbu katram klīnikas darbiniekam. Lepojos ar tādiem cilvēkiem Latvijā!”

6. Par ķirurģijas nodaļu: “Personāla attieksme ir brīnišķīga, augstā līmenī. Vēlos to arī salīdzināt ar citām slimnīcām: kā diena pret nakti. Šeit pacientu uztver īpaši, individuāli. Citās slimnīcā esmu bijis izlamāts kā suns un izveidojās konflikts. Divas reizes bija nepieciešamība doties uz citu slimnīcu, taču abas reizes atteicos no hospitalizācijas. Viennozīmīgi, “Cēsu klīnika” ir daudz reizes labāka par citām! Šeit pacients var justies droši, māsiņas pašas pienāk, aprūpē, izskaidro, kādā veidā jebkurā brīdī var viņas izsaukt pie pacienta. Citās slimnīcās, kur emu gulējis, ir bijuši gadījumi, kad vairākas stundas jāgaida medicīnas personāls. Šeit tā nenotiek, par ko esmu pateicīgs. Esmu sesto reizi “Cēsu klīnikā” un katru reizi jūtos lieliski aprūpēts, profesionāļu uzraudzībā. Varu pilnībā paļauties uz darbinieku pieņemtajiem lēmumiem, kas attiecināmi uz mani. Es vienkārši zinu, ka viss būs labi Cēsīs ar mani! Nav nevienas sūdzības, tikai pelnītas uzslavas! “Cēsu klīnikā” ir patiesi cilvēcīga  attieksme, tik vienkārši un skaisti. Šobrīd man ir pat bail braukt uz citām slimnīcām, bail par savu dzīvību, turpretī Cēsīs mani kārtīgi izmeklē, visu sīki izskaidro, adekvāti un profesionāli, taču man saprotami, atbild uz ikvienu manis uzdoto jautājumu. Šajā klīnikā psiholoģiski ir vieglāk uzturēties, visu laipni izskaidro, bet tā taču ir atslēga uz ātrāku un kvalitatīvāku atveseļošanos! Guļot “Cēsu klīnikā”, man nav panikas par savu slimību, es uzticos un paļaujos pilnībā. Paldies no visas sirds par šādu attieksmi un vēlmi izārstēt pacientu, jo tieši tas mums arī ir nepieciešams! Tas savukārt apstiprina faktu, ka “Cēsu klīnikas” darbinieki ir īstajā vietā!”

7.Par Iekšķīgo slimību nodaļu: “Uzmanīgs personāls. Sūdzību nav nekādu, guļu šeit aptuveni divas nedēļas. Ēdiens labs! Jūtos droši, jo mani, kā pacientu šeit regulāri apmeklē medicīnas personāls Paldies. par kārtīgu strādāšanu!”

8.Par Iekšķīgo slimību nodaļu: “Jauki un labi rūpējas par mani. Esmu vienmēr silti un labi paēdusi. Māsiņas ir čaklas, patīkami apkopj mani. Vēlu izturību un vislabākos novēlējumus ikdienas darbos šai nodaļai.”

9.Par Uzņemšanas nodaļu: “Esmu šeit regulāri, viss apmierina. Mīnuss, protams, ir tas, ka ir ilgi jāgaida, taču personāls ir laipns, visu labi izskaidro. Uzreiz tiek veiktas nepieciešamās pārbaudes – pat runas nav augstu profesionalitātes līmeni! Tiek ātri medicīniski reaģēts. Esmu pateicīga par to komandai! ”

 

10.Par Uzņemšanas nodaļu: “Esmu šajā klīnikā gulējis stacionārā, viss bija normāli- iziet savas procedūras un brauc mājās. Apgrūtinoši ir tas, ka ir garas rindas, tas attiecas uz visu Latviju, ne tikai Cēsīm un tas jau ir augstākās vadības jautājums, Rīgā. Kas attiecas uz Cēsīm un uzņemšanas nodaļu- godīgi, ir patīkami šeit atrasties, jo kolektīvs ir lielisks. Man patīk. Lai veiksmīgs Jaunais gads uzņemšanas nodaļai!”

Pacientu Ombuds- 2017.gada novembris

1.Par Neiroloģijas nodaļu: “šeit ir brīnišķīga attieksme. Ja jūtu, ka vajag šprici- palīdzu un to izdara. Personāls nepārtraukti uztraucas par mani, tas dod miera un māju sajūtu. Šķiet, ka ir vieglāk atveseļoties! Māsiņas strādā eleganti! Paldies par ieguldīto sirds darbu un gādīgajām rokām.”

 

2.Par Bērnu nodaļu: “Vēlos pateikt paldies nodaļas personālam par profesionalitāti. Es domāju tā: tie cilvēki, kuri strādā ar bērniem, ir īpaši. Viņi ir iejūtīgi, drosmīgi un mīļi. Un šajā nodaļā ir tieši tādi cilvēki. Paldies Jums un lai Jaunais gads nes jaunus panākumus!”

Pacientu Ombuds- 2017.gada oktobris

1.Par Dzemdību nodaļu: “Personāls šeit ir labs, aprūpēja pienācīgi mani pirms ķeizara. Patīk, ka varam šeit uz vietas nodaļā dabūt ģimenes istabu. Ēdiens garšīgs. Īpaši paldies vecmātei Mārai Plažio, kura labi mūs uzņēma, pavadīja uz operāciju, līdz ar to man bija drošības sajūta un labs kontakts.”

2.Par Dzemdību nodaļu: “Cēsu klīnikā es dzemdēju trešo bērnu un esmu pārliecināta, ka šī ir labākā klīnika! Jūtos tā, ka aprūpe šeit ir dubultā, bet es jūtos brīvi un neuzbāzīgi. Ārstu un māsu attieksme ir lieliska, izpalīdzīga. Fizioterapeite visu sīki izstāsta, kā jāvingro, forši! Ēdienu dāmas ir izcilas. Jūtos kā mājās, labi silti. Atsaucīgs personāls. Mednei īpašs paldies par cilvēcīgumu un labo attieksmi.”

3.Par Iekšķīgo slimību nodaļu: “Šeit jūtos kā mājās, ir silti un feini, sava kārtība un apkārt tīrība. Personāls čakls, labi aprūpē, apjautājas, vai nevajag kādas zāles labsajūtai. Baro pietiekoši, ir labi un silts vēders vienmēr! Paldies par ģimenisku gādību. Šajā klīnikā strādā darbinieki ar eņģeļa sirdīm!”

4.Par Uzņemšanas nodaļu: “Esmu pateicīga par ātro reaģēšanu, kad mani aprūpēja 20min laikā. Rīgā šādā situācijā būtu ap 2 stundām.”

 

5.Par Neiroloģijas nodaļu: “Šajā klīnikā, konkrētajā nodaļā, visi darbi ja līdz 8 no rīta ir padarīti, gultas sapucētas, pacienti apčubināti. Pat daktere 10 reizes dienā ienāk un apvaicājas, vai viss kartībā. Sirsnīgi un atbildīgi! Esmu pateicīga par rūpēm, smago darbu, ko personāls paveic ar prieku un bez īdēšanas. Šie cilvēki patiesi kalpo ikvienam, kurš nonāk šajā klīnikā. Paldies un novēlu milzīgu izturību, saliedētību un visu tikai gaišo un labo ikvienam Cēsu klīnikas darbiniekam! Lai pietiek spēka, tādi cilvēki kā Jūs esiet mūsu tautas varoņi! Paldies!”

14.08.2017

Ķirurģijas nodaļa,par dr. E.Geruļski,māsas - Ginta, Evita, Veronika,Inita un Inese:

Noteikti vēlos paslavēt ši daktera darbu-precīzs,iejūtīgs,ar pozitīvismu apveltīta attieksme.Viņa spēcīgā komanda, šie cilvēki mīl savu darbu un ir īstajās vietās. Sirsnīgs paldies un veiksmi turpmāk. Tieši šadu cilvēku dēļ pasaule veidojas labāka un drošāka iedzīvotājiem. Lai izdodas.

Vēlos pateikt lielu paldies ķirurģijas nodaļas personālam, īpaši uzslavējot barošanu un tīrības uzturēšanu. Tas kopā palīdz pacientam tikt pie visdārgākā - veselības. No visas sirds - paldies par rūpīgumu.



 15.07.2017

Iekšķīgo slimību nodaļa, par M.Čuguri :

Paldies par ieinteresētību un laipno attieksmi,kā arī atbalstu psiholoģiski grūtā brīdī. pateicoties šadiem profesionāliem Cēsu klīnikas reputācija pozitīvi aug.

Par uzņemšanas nodaļu:

Šogad jau otro reizi pārliecinos par kvalitāti Cēsu klīnikas uzņemšanas nodaļā.Atbraucot līdzi slimniekam, redzu komandas attieksmi un cīņas sparu, par ko arī paldies, jo tas ir puse no atveseļošanās.

02.06.2017

Iekšķīgo slimību nodaļa, par M.Čuguri un V.Gulbi.

Dakterei pateicos par dziļu un pamatīgu slimības vēstures izpēti, par ātru un zinošu reāgēšanu uz veselības stāvokļa izmeklēšanu, kompleksu darbību veselības uzlabošanai, ieskaitot procedūru nodrošināšanu. paldies virsmāsai V.Gulbei par kvalitatīvu personāla darbības nodrošināšanu, atsaucību, augstu saskarsmes kultūru. Lai draudzīgs, spēcīgs sadarboties un zinošs nodaļas kolektīvs arī turpmāk!

Paldies ārstei,neiroloģei M.Čugurei,virsmāsām, visam apkalpojošam personālam par uzmanību, iejūtību un labajiem vārdiem ārstēšanās laikā.Paldies par procedūru nodrošināšanu un veiksmīgu darbību veselības uzlabošanā. Esiet, lūdzu, visi tik pat jauki un saprotoši, darot šo cēlo darbu, ārstējot latvijas iedzīvotājus!

No sirds paldies Jums!

22.05.2017

Labie vārdi
 par Cēsu klīniku no Cēsu novada iedzīvotājiem. Mājas aprūpes pacientes Vizbulīte Bujāne un Ināra Kalniete, ārstējušās Cēsu klīnikā ķirurģijas nodaļā uzteic augsto apkalpošanas kultūru un iejūtību, īpašu paldies sūta ēdinātājiem, par garšīgo, daudzveidīgo un veselīgo ēdienu, ko baudījušas ārstēšanās laikā.

 

Cēsu novada bāriņtiesas priekšsēdētājas vietniece Ilze Krēsliņa izsaka pateicību par profesionālu un iejūtīgu attieksmi ar krīzes situācijā nonākušu bērniņu bērnu nodaļas kolektīvam un īpaši dežūrpediatrei Strazdai.


24.04.2017.    

Vēlējos pateikt paldies cēsu klīnikas dzemdību nodaļai! 
Pateicoties ārstiem, vecmātēm un māsiņām mūsu ģimenē 13.04.2016. 21:52 nāca pasaulē vēl viena meitiņa Austra Grosu :) 
 
Tiešām nododiet sveicienus no mums un uzslavējiet par profesionālu un ļoti labu servisu! Strādājot ikdienā ar med personalu, zinu, cik grūti viņiem ir būt jaukiem, bet Cēsu klīnikā nebija neviens brīdis, pat visu svētku laikā, kad aiz loga putina, ka būtu jādomā par komunikācijas nepietiekamību vai ko citu :) 
 
Jauku dienu vēlot, 

 

Kaspars ar ģimeni 

  13.03.2017.                   

Pateicība mediķiem, kas prasmīgi un nesavtīgi veselības sardzē stāv!  Kad paiet laiks, mēs novērtējam to, kas bija darīts nesavtīgi labi, jo ikdiena, kas jāpavada klīnikā cilvēkam gados ir pārdzīvojums.
Mūsu  pateicība  ikvienam Neiroloģijas - terapijas nodaļā: ārstei Silvijai Ozoliņai un visām māsām, sanitārēm, kas ārstēja un aprūpēja mūsu mīļo mamammīti seno skolotāju Ilzi Jirgensoni! Gan 2017.gada janvārī, gan 2016. gada aprīlī, gan 2015.gada jūlijā,un februārī.
Viņa rosināja  mūs rakstīt labos pateicības vārdus Mirdzas māsiņai un visām māsiņām un sanitārēm, kas palīdzēja kā savai mammai būtu palīdzējuši. Tā ir visaugstākā uzslava.
Lai aizvien pietiek spēka, prāta un zināšanu rūpēties par slimniekiem kā saviem tuviniekiem!
Paldies, ka ģimenes ārstes Guntas Kaugares sadarbibā  Mājas aprūpes dienesta māsiņām Zanei Brantei-Brantiņai un Lindai Petzālei izdevās tik ļoti atvieglot vecuma slimības mūsu mammai  Amatas novada "Silmaļos".
Bezgalīgā pateicībā  skolotājas Ilzes Jirgensones (1932.- 2017.) bērni: Juris, Baiba, Indulis un mūsu bērni un bērnubērni


 27.02.2017

Janvārī Latvijas Pacientu un veselības nevalstisko organizāciju atbalsta centrs ir saņēmis  pozitīvas atsauksmes par Cēsu klīniku un tās personālu:

Dzemdību nodaļa: "Šeit dzemdēju savu trešo bērniņu. Esmu apmierināta un gandarīta ar nodaļas komandu, rūpēm. Jūtos komfortabli un man ir vēlme šeit vienmēr atgriezties, esmu pārliecināta, ka šajā klīnikā strādā profesionāls personāls ..Paldies par to,Jo man ,kā māmiņai, ir nozīmīga šo cilvēku attiksme, īpaši uzreiz pēc dzemdībām. Šeit tā ir ļoti jauka! Sirsnīgs paldies.";

Dzemdību nodaļa : "Šajā klīnikā mani apmierina viss. Esmu dzemdējusi vienu bērnu, kuru izvēlējos laist pasaulē šajā klīnikā un man nav nācies ne mirkli to noželot. Patīkami, ka varējām dzīvot ģimenes istabā, jutu sava vīra klātbūtni, kas manī radīja mieru un patīkamas sajūtas. Tas palīdz!"; 

Bērnu nodaļa: "Neesmu vietējā, bet šajā klīnikā man un mazulim nākas pavadīt vairākas diennaktis. Esmu gandarīta, jūtos kā mājās. Šo īpašo atmosfēru rada, protams, šeit strādājošie darbinieki. Esmu pateicīga, jo tas raisa labas domas!";

 Ķirurģijas nodaļa: "Esmu bijis dažādās slimnīcās Latvijā un arī Krievijā. Kad pirmo reizi nokļuvu Cēsu klīnikā, es biju izbrīnīts, cik rūpīgi šeit apietas ar pacientiem. Jutos, kā nokļuvis paradīzē. Šobrīd man ir smagi traumēta kāja, bet es jūtos labi. Tas viss tikai pateicoties profesionālai komandai un īpaši šis nodaļas ārstam! Viņs manu kāju "salika"no gabaliņiem par vienu veselu. Tagad garais ārstēšanās process, bet man lielu gandarījumu un iedvesmu sniedz tieši tas, kā šajā klīnikā ar mani komunicē un rūpējās. Ķirurģijas nodaļas māsas ir kā bitītes - čaklas un bezgala gādīgas. Paldies liels!";

Ķirurģijas nodaļa: "Šeit strādā profesionāli ārsti. Ar to šī klīnika atšķiras no citām. Ārsti iedziļinās problēmā un rod labākos risinājumus. Esmu pateicīgs un pārliecināts, ka komanda šeit ir spēcīga! Tas pacientiem ir nozīmīgi."





                                                        ************ ****



Ķirurģijas nodaļas personālam- 03.10.2016

Laipna un iejūtīga attieksme slimnīcā liekas pašsaprotama, tāpēc bieži vien to tā arī pašsaprotami pieņem. Tomēr mani - cilvēku, kas pie ārstiem griežas reti, visu labā attieksme pret mani ļoti aizkustināja, tādēļ gribas pateikt arī publisku paldies visiem uzņemšanas nodaļas darbiniekiem, kas strādāja 25,septembra vakarā, kā arī ķirurgam Erlendam  Geruļskim un pārējiem, kas  svētdienas naktī veica man operāciju, . Sirsnīgs veca lauku cilvēka paldies arī visam ķirurģiskās nodaļas personālam, kas palīdzēja atveseļošanās procesā! No tik labas attieksmes no daktera un darbiniekiem jau vien varēja ātrāk atveseļoties. Lai Jums visiem laba veselība un prieks dzīvot un darīt savu darbu! Dziļā cieņā un pateicībā - paciente Vilma Skaidrīte Karpa un meita Dzintra. 

                          Uzņemšanas nodaļas personālam-23.09.2016

I would like thank you, Reception, Registration, Nurse and Dr Inra Zande, for your friendly and efficient care to help me on my feet again to travel home.
We are home now and all is well.
I was in your hospital on Friday morning, September 23.  
Best regards,

 

Agatha Derksen

                             Mazinvazīvās ķirurģijas dienas centrs -23.09.16


Vissirsnīgākais paldies Mazinvazīvās ķiruģijas dienas stacionāra medicīnas personālam. Par profesionālo pieeju ārstam V. Vaivodam. Biju patīkami pārsteigta par sirsnīgo, es pat teiktu mājīgo personāla attieksmi. Izjutu patiesās rūpes un sirsnību , iejūtību, atsaucību ikdienas darbā ar pacientiem. Lai Jums veicas! Ar patiesu cieņu, Jūsu bijusī paciente Ina



MAZINVAZĪVĀS ĶIRURĢIJAS DIENAS CENTRS

 

                                                           PATEICĪBA - 04.09.2016

 Lūdzu Dievu, Lūdzu Laimu,

Abus divus mīļi lūdzu

No Dieviņa Veselību

No Laimiņas ilgu mūžu

 

Kad ar veselību noiet greizi, tad saku - PATEICOS KA ESAT JŪS – visi, visi, kuri rūpējas par pacientu  un viņa veselību gan pirms operācijas, gan pēc !!!

Milzīgs PALDIES Ārstei-Ginekoloģei Elīnai Lauvai par veiksmīgo operāciju, kura man tika veikta.  Milzīgs PALDIES Visai Profesionālajai Komandai, kura piedalījās ķirurģiskajā procesā.  Paldies Dienas stacionāra virsmāsai Baibai Zelčai un māsiņām, kuras ar sirsnību, laipnību, iejūtīgu attieksmi izturējās pret mani un fantastiski noskaņoja uz pozitīvu noskaņojumu pirmsoperācijas gaidīšanas brīdī. Līdz ar to arī uz pozitīvu galarezultātu operācijai un pēcoperācijas periodam.

 Paldies visiem profesionālajiem darbiniekiem, kuri jūsu ārstniecības iestādē rūpējas par pacientu veselības atjaunošanu ar vislielāko empātiju, rūpību, atbildību un iejūtību

Izturību, enerģiju, labestību, možu garu,, prieku darot to, kas padodas vislabāk!

 Pateicībā paciente

Sarma Šeldere


********

Terapijas un neiroloģijas nodaļa
Ārsti ir ļoti profesionāli. Apmierina ārstu, sanitāru darbs. Palātas tīras, palagi un segas arī.
Ēdiens apmierinošs (slimam vairāk nevajag)
Visvairāk apmierināja darbīga atmosfēra un žēlsirdīga attieksme

Dzemdību un ginekoloģijas nodaļa
Visas vecmātes, kuras man sagadījās satikt bija ļoti jaukas.
Paldies vecmātei Mārai un nodaļas personālam!
Patika tas, ka nāca apjautāties vai viss ir kārtība
Apkalpojošā personāla attieksme, sapratne pret personālu
Viss notiek bez vilcināšanās un laicīgi
Vecmātes.
Visas vecmātes ir ļoti izpalīdzīgas un mīļas. Tieši viņas dod lielu pārliecību mums pirms dzemdībām, dzemdībās un pēc tām.
Ļoti laba attieksme, atsaucīgs personāls.
Ļoti patika personāla attieksme ar kādu vēršas pie mums kā pacientiem. Vēl patika, lai cik arī aizņemts personāls bija, nekad nepateica nē, ja kaut ko nezinājām.
Mums apmierināja personāla attieksme, tā bija vienkārši super!
Mani apmierināja pilnībā viss, laipnā, iejūtīgā attieksme no personāla puses!
Personāla pozitīvā attieksme.
Iejūtīga attieksme pret pacientiem, zinoši, ar augstu atbildības sajūtu ārsti, māsas un personāls.
Rūpes un labā attieksme
Man patika ka varēju izrunāt svarīgākos jautājumus ar ārstiem un māsiņām. Vienmēr tiku uzklausīta, atbalstīta un saņēmu atbildes uz visiem jautājumiem. Šajā laikā tas bija īpaši svarīgi.
Savlaicīga palīdzība, personāla atsaucība jebkuros jautājumos.
Kad nāk rūpēties un interesēties par bērniņu, kad jautā pēc palīdzības.
Ka ārsti mācēja visu paskaidrot... un pateikt, ka būs labi!


Bērnu nodaļa
Visvairāk apmierināja, tas ka ir bezmaksas interneta pieeja
Miers un klusums


NO ĶIRURĢIJAS-TRAUMATOLOĢIJAS NODAĻAS SŪDZĪBU, IEROSINĀJUMU UN PATEICĪBU GRĀMATAS:
Es tagad zinu, ja es kādu saukšu,
Būs noteikti, kas tāpat atsauksies.
Un manai sirdij nekad nebūs auksti,
Jo drauga roka pretī pasneigsies.
Šī drauga roka mani salā sildīs
un draugs ra padomu man palīdzēs.
Viņš kā saule manā sirdī ielīs,
un es klusi pateikšu:"Paldies!" /L.Bērze/
Vislielākais paldies par pacietību, profesionalitāti un iejūtību manas mazās traģēdija snovēršnaā. paldies mīļajām māsiņām, sanitārītēm, saimniecītēm. Taču visleilākais gods un cieņa dakterim Skirmanim par viņa padarīto darbu.

Izsakām vissirsnīgāko paldies tramatoloģijas personālam par sisrsnību, mīļumu un profesionalitāti. . .
Jums visiem veiksmi, mīlestību un panākumus. . .
207. palātas slimnieciņi

Cienījamie SIA Cēsu klīnikas darbinikei! paldies par augsto saskarmes kultūru, par smaidu, par vienkāršību un iejūtību, par prasmi rīkoties operatīvi nestandarta situācijās. Īpašs paldies māsu palīdzei Indrai Bitītei-Mieriņai. redzu, ka klients Jums ir Nr.1.

Biju ļoti patīkami paŗsteigta par ķirurģijas nodaļas darbiunieku iejūtību, sirsnību un mīlestību, cieņu, ieinteresētību pret pacientiem! Lai Jūs vienmēr spējat paturēt savu darba prieku! Paldies!


  Cēsu novada pašvaldības aģentūras "Sociālais dienests" sabiedrības veselības speciālistei Zanei Brentei-Brantiņai izteiktas  telefoniskas pateicības par Cēsu klīniku no  iedzīvotājiem:
  •  ginekoloģei dr. Lauvai par iejūtīgu un laipnu attieksmi un ātru un veiksmīgu problēmas atrisinājumu, kā arī lieliska esot iespēja - turpat uz vietas tiek veikta ginekoloģiska ultrasonogrāfija.
  • Palasta ielas 15 Veselības aprūpes centra laipnajai reģistratorei - kliente izmantoja acu ārsta pakalpojumus.



 Pateicība dr. Čugurei Mārai
Par apzinīgu un profesionālu darba veikšanu, ļoti labām komunikācijas spējām ar pacientiem, augstu intelektuālo līmeni.
Pensionēta skolotāja Valentīna Krima no Priekuļu novada.


Sadarbībā ar Pacientu ombudu ir saņemtas pozitīvas atsauksmes par Cēsu klīnikas darbu. Tā kāda jaunā māmiņa izteikusi pateicību Dzemdību - ginekoloģijas nodaļas kolektīvam: „Izsaku lielu pateicību Cēsu klīnikas dzemdību nodaļai, īpaši vecmātei Rudītei un bērnu māsiņai Inesei, kas palīdzēja nākt pasaulē manam dēliņam. Visam kolektīvam paldies par sirsnību, izpalīdzību un labo attieksmi pret māmiņām.