top of page
  • Writer's pictureCēsu klīnika

Kā ietaupīt laiku un sazvanīt klīnikas reģistratūru ērtāk: Noderīgi fakti par pacientu paradumiem

Lai arī pacientu ērtībām piedāvājam iespēju pieteikties ārstu konsultācijām un izmeklējumiem elektroniski, izmantojot e-pierakstu, daudzi Cēsu klīnikas klienti un pacienti vizītes pieteikšanai joprojām labprāt izmanto reģistratūras tālruni. Īpaši aktuāla šī iespēja ir gados vecākiem iedzīvotājiem. 

Apkopojot informāciju par zvaniem, kas tiek saņemti uz reģistratūras tālruni, varam spriest par tendencēm jeb iedzīvotāju paradumiem, piesakoties vizītēm. Šīs atziņas var noderēt, lai ietaupītu laiku un turpmāk pieteiktos konsultācijām ērtāk.

• Reģistratūras tālruņa operatori dienā apkalpo no 130 līdz 280 zvaniem.

• Vislielākais zvanītāju skaits ir pirmdienās, nereti zvanu skaits šajās dienās pieaug par 50 – 100%, salīdzinājumā ir pārējām nedēļas dienām.

• Vislielākā zvanītāju intensitāte parasti ir laikā no plkst. 9.00 līdz 11.00.

Visbrīvāk reģistratūru var sazvanīt laikā no plkst. 14.00 līdz 16.00

Jāpiebilst, ka ar laiku plānots arī tehniski pilnveidot reģistratūras zvanu automātiskā atbildētāja sistēmu, lai zvanītāji, kas to vēlas, varētu izvēlēties palikt uz līnijas un gaidīt, ja visi operatori ir aizņemti.

bottom of page